500K Visites!!!

500.000 visitants a la web de l’Escola Merce Rodoreda Barcelona

l’Escola Merce Rodoreda Barcelona

500.000 visitants! Gràcies per formar part de la nostra comunitat

500.000 visitants a la nostra pàgina web!
Una fita que ens omple d’orgull i satisfacció.
Oportunitat per a agrair a la nostra comunitat.

Bona tarda a tots. Avui ens reunim per a celebrar una fita molt especial: la nostra pàgina web ha rebut 500.000 visitants!

Aquest assoliment ens omple d’orgull i satisfacció, i volem aprofitar aquesta oportunitat per a agrair a tota la nostra comunitat pel seu suport i fidelitat.

La nostra comunitat

Visitants de tot el món.
Famílies, estudiants, educadors i públic en general.
Interessats a la nostra escola, el seu projecte educatiu i activitats.

Els 500.000 visitants que han arribat a la nostra pàgina web provenen de tot el món. Són famílies, estudiants, educadors i públic en general que han mostrat interès en la nostra escola, el nostre projecte educatiu i les activitats que desenvolupem.

La web com a finestra al món

La web com a eina de comunicació i transparència.
Informació sobre l’escola, el projecte educatiu, activitats i esdeveniments.
Espai d’interacció amb la comunitat.

La nostra pàgina web és una finestra al món que ens permet connectar amb la nostra comunitat i compartir la nostra visió educativa. A través d’ella, oferim informació sobre l’escola, el nostre projecte educatiu, les activitats que desenvolupem i els esdeveniments que organitzem. A més, la web s’ha convertit en un espai d’interacció on podem rebre comentaris i suggeriments de la comunitat.

Agraïment

Agraïment als 500.000 visitants.
Compromís de continuar treballant per una educació de qualitat.
Invitació a continuar visitant la web i participant en la comunitat.

De tot cor, volem agrair als 500.000 visitants que han confiat en nosaltres i han dedicat el seu temps a conèixer la nostra escola. El seu suport ens motiva a continuar treballant cada dia per una educació de qualitat per als nostres alumnes.

Els convidem a continuar visitant la nostra pàgina web i a participar activament en la nostra comunitat.

Moltes gràcies per la vostra atenció.

Per a finalitzar, m’agradaria destacar que aquest assoliment no és només de l’escola, sinó de tota la comunitat que ens envolta. Gràcies al seu suport, podem continuar creixent i millorant.

Moltes gràcies!