Esportiu

Amb el Projecte Esportiu pretenem fomentar habilitats i valors com l’autonomia, el treball en equip, l’esperit de superació, el compromís, la competitivitat i la resiliència, aspectes que incideixen en el caràcter i desenvolupament dels més petits. La pràctica esportiva també afavoreix els hàbits de vida saludable que cal inculcar ja entre la població infantil.

Per aquest motiu, des de la nostra escola s’aposta per una educació integral de la persona on la pràctica esportiva té una especial rellevància. Gràcies al suport de la Diputació de Tarragona, disposem d’un professor d’Educació Física per treballar tots aquests aspectes i fomenta la participació del nostre alumnat en esdeveniments esportius tant a nivell intern com comunitari, amb l’objectiu també de promoure la seva inclusió comunitària.

Amb alumnes que presenten discapacitats motrius els oferim la possibilitat de practicar l’esport del Boccia. El Boccia és un esport paraolímpic semblant a la petanca concebut per a que puguin jugar persones que utilitzen cadira de rodes i tinguin una discapacitat motriu. A més a més de la pràctica i entrenament al centre, participem en competicions de caire local i comarcal, i juguem en una lliga interna amb altres departaments de la Fundació Mercè Pla.