Què hi ha sota la manta?

Si heu anat seguint el bloc de l’Escola, haureu llegit notícies molt interessants del grup TVA1 i del grup B de Primària sobre el treball que desenvolupem a l’hort. Són moltes hores de feina intensa les que compartim amb el Grup B de Primària per a què sempre estigui tal com cal… Mireu quin goig que fa!!😍😍

Durant el temps que hi hem dedicat, i estem dedicant al projecte de l’hort,  ens hem adonat de què estem realitzant molts aprenentatges competencials, és a dir, les activitats oferides són dissenyades i portades a la pràctica amb la finalitat d’EMPODERAR l’alumnat i dotar-lo d’eines i estratègies per aprendre (respectant el ritme propi de cadascú) i desenvolupar habilitats i coneixements per afrontar situacions diverses.

Aquest temps compartit a l’hort també potencia les funcions executives (planificació, memòria de treball,…), activa els nostres sentits i enforteix el treball en equip… Estem treient el pagès o la pagesa que teníem amagats dins!!!

Faltava una publicació nostra referida a l’hort, així que us l’hem volgut presentar en forma d’enigma🔍. I ja us hem donat una pista molt important!!

Esteu preparats?? Si us animeu, escriviu el que se us acudeixi abans de mirar la resposta…

La solució la trobareu en la seguent infografia:

La sembra de patates de CEE Escola

A què era molt fàcil? Confiem en què us hagi agradat i gràcies per llegir-nos!! Fins la propera!!🙏🤗🍀