El tresor més gran del món

Hola de nou! Una altra novetat que ens hem plantejat aquest curs i que us volem explicar és la de realitzar una 💫ACTIVITAT ESPECIAL 💫 una vegada al mes.

Aprofitant que arribava la setmana de Halloween, vam decidir començar amb una experiència fantàstica: un CONTE SENSORIAL o VIVENCIAT 📖. Això vol dir que l’alumne o l’alumna es converteix en el protagonista de la història que s’explica al conte i ho viu en primera persona. Recordeu que ja hem parlat de la mirada Snoezelen o Multisensorial a l’hora de dissenyar una bona part de les nostres activitats, i aquest conte o història és una d’elles.

I sabeu per què?

-Perquè que l’alumnat sigui el protagonista el motiva i l’emociona, està més receptiu als estímuls oferits.

-Perquè es treballen aspectes del seu desenvolupament que cal tenir molt en compte: sensorialitats, emocions, inseguretats, pors,..

-Perquè participa tothom, afavoreix la inclusió de totes les persones en qualsevol context on es realitzi.

-Perquè optimitza la creativitat de l’alumnat, la seva imaginació…

I perquè aporta molts beneficis més…però se’ns faria llarg!😉

En la foto destacada teniu el material que es va fer servir en el conte “EL TRESOR MÉS GRAN DEL MÓN”, una història sobre valors i sobre el què és important en la nostra vida.

Vam ambientar el gimnàs per a desenvolupar l’activitat i per fer la vivència més intensa, vam tapar els ulls als alumnes, intensificant els estímuls que rebien i imaginant que elements quotidians es transformessin en objectes molt valuosos dins la història. Des d’aquí aplaudim de valent a l’alumnat del Grup A👏👏👏, que ho va fer genial!

Si voleu veure com va transcórrer aquesta activitat especial, llegiu amb atenció la presentació següent:

EL TRESOR MÉS GRAN DEL MÓN de CEE Escola

Confiem en que us hagi agradat i gràcies per llegir-nos!❤