Diada Verda ’23

I sense adonar-nos-en s’ha acabat el segon trimestre, i quina és la millor manera per acomiadar-nos? Doncs, amb una bona festa!! A l’escola, en tenim una de ben muntada. Sí, com ho sentiu, nosaltres celebrem la Diada Verda per finalitzar el trimestre!

Com el seu nom indica, la Diada Verda sorgeix del fet que som escola verda, i per poder destinar un dia a agrair la implicació i dedicació de tota la comunitat educativa per promoure l’educació ambiental i la sostenibilitat, aconseguint així, l’assoliment dels objectius proposats al pla anual d’escola verda.

No hi ha millor manera per començar la Diada que amb un Taller de reciclatge. Havíem de fer Boc’n’rolls! Setmanes anteriors ja teníem un repte: promoure la recollida de bosses de plàstic alimentari, com són les bosses de cereals o de productes congelats. Aquestes bosses juntament amb retalls de tela han estat els principals materials per dur a terme aquest taller. A més, hem comptat amb la col·laboració d’algunes famílies que han vingut a l’escola per ajudar amb l’activitat.

Aquest taller no només és divertit i creatiu, sinó que també ajuda a conscienciar a l’alumnat sobre la importància del reciclatge i la reutilització de materials per promoure la sostenibilitat i el respecte pel medi ambient. Mireu que bé ens ho hem passat a la següent presentació:

Taller Boc’n Roll de CEE Escola

A la tarda, ens esperava una petita exposició fotogràfica anomenada “Els fruits de la llavor”. En ella, vam poder percebre els canvis que han sofert les jardineres de l’escola un cop que van ser apadrinades per les diferents classes de l’escola.

Tot seguit, els companys de Primària B ens van fer la seva presentació de l’activitat “El meu hortet”: Exposició que van donar a conèixer a la Trobada Territorial d’escoles Verdes que es va celebrar a Amposta. A més, l’alumnat de TVA ens va preparar coc i sucs que estaven per llepar-se els dits! Amb aquest aperitiu i bona música vam finalitzar la Diada. Us deixem algunes fotografies de la tarda.

Sol ens falta dir que la Comissió ambiental està molt agraïda a tota la comunitat educativa per fer possible aquest dia!