Visita a l’Aula Idees del Campus de les Terres de l’Ebre

Aquest matí, dues professionals de l’Escola hem pogut gaudir de l’Aula Idees de la URV per tal de poder organitzar una visita amb el nostre alumnat de primària i secundària.

El responsable dels graus d’Educació del Campus Terres de l’Ebre, Josep Holgado, ens ha ensenyat l’aula en qüestió. L’Aula Idees està dissenyada perquè els usuaris es puguin moure lliurement utilitzant eines tecnològiques immersives i capdavanteres i col·laborin fàcilment per adquirir competències utilitzant un espai dinàmic, flexible i polivalent. És l’únic equipament de Catalunya i el segon que existeix a l’Estat, d’aquestes característiques.

L’Aula consta de quatre racons/estacions on l’alumnat portarà a terme diferents activitats:

Design Thinking Maker Presentation

A continuació, us deixem un petit vídeo de l’Aula per que us en feu una petita idea: