Unes visites entranyables

El Nadal ja està a la vora i com ens agraden tant aquestes festes, vam volem compartir un dia molt especial amb vosaltres, les famílies.

Per preparar l’Escola per a aquest dia, les nostres educadores van pensar amb tota la decoració, cada porta de les aules, el hall de l’entrada i els passadissos van agafar el caliu que volíem. Educadores, mestres i el nostre alumnat van deixar tots els racons de l’Escola plens de la màgia del Nadal.

Ahir per la tarda vam compartir aquesta estoneta amb vosaltres, us vam ensenyar els nostres desitjos Nadalencs amb les postals que van elaborar cada classe, vau veure les aules dels vostres nens i nenes, vam compartir una estona de festa amb el pica-pica que els nostres alumnes van fer per aquest dia i per acabar d’arrodonir el moment, vam tenir una visita ben especial, el Pare i la Mare Noël.

Aquí teniu un tast del moment!!

Bones Festes Famílies! Ens veiem amb més ganes a la tornada!!