El disseny d’un dia saludable

A l’assignatura de “Vida saludable i Cura d’un mateix” s’està fent un repàs de diversos aspectes mèdics i de salut, per tal de facilitar l’adquisició hàbits saludables que permetin gaudir d’una bona salut. En aquest context, els alumnes han participat en el disseny del diagrama que mostra com hauria de ser un “dia saludable”.

—————————————————

Bona tarda,

Hem creat un esquema, en l’assignatura de salut, que representa un dia saludable, des de que ens aixequem fins que marxem a dormir.

Ep! Hem après moltes coses, però volem destacar que durant el dia hem de beure molta aigua per estar ben hidratats!

Ja ens direu què us sembla. Fins la propera!!!

Alumnat de TVA2

ESQUEMA D’UN DIA SALUDABLE