Un Acte de Graduació ben diferent!!

Un any més, ha arribat el final de curs i, amb ell, l’Acte de Graduació d’aquelles i aquells alumnes de postobligatòria que acaben una etapa i en comencen una altra. En aquest dia tan especial, 7 joves han finalitzat una etapa: 6 d’ells han acabat el Programa de Formació i Inserció d’Hoteleria cuina i càtering i i un d’ells ha arribat al final del seu recorregut en la nostra escola.

Aquest curs, tot i que a última hora s’han flexibilitzat les mesures per portar a terme reunions i celebracions de fi de curs, hem decidit, per prudència i perquè estem a final de curs, seguir amb l’organització que teníem prevista.

L’acte de graduació s’ha fet de manera presencial només amb el grup de convivència estable de mestres i alumnat. La resta d’assistents l’han pogut seguir de manera telemàtica. L’hem preparat amb molta il·lusió perquè és un moment molt important per als nostres i les nostres alumnes.

Aquesta promoció s’ha hagut d’enfrontar a una situació realment complicada i adversa, demostrant la seva capacitat d’adaptació per a tirar endavant i l’esforç per donar el millor d’un mateix. Perquè la vida, al final, es tracta en gran part d’això, de la capacitat que tenim per adaptar-nos als canvis que ens van sobrevenint. Estem veritablement satisfets de què, malgrat tots els entrebancs que ens hem trobat, hagin pogut obtenir el premi que es mereixen, un títol que els hi amplia les oportunitats per accedir a un lloc de treball.

Moltes FELICITATS a totes i tots!!!