TREBALLEM AMB EL NINUS

Ninus és un recurs tecnològic per a l’educació infantil basat en la projecció d’activitats i dinàmiques al terra que són controlades mitjançant la interacció natural de l’alumne. Ninus proporciona 4 maneres de treballar a l’aula: – Contes interactius Ninus. – Activitats interactives creades a partir de plantilles que permeten personalitzar els continguts d’aquestes. – Aplicacions interactives creades a partir de l’extensió Ninus-Scratch. – Recursos digitals d’Internet o editorials mitjançant Ninus-Mouse. Ninus és un recurs capdavanter per a l’Escola fonamentat en el moviment i el joc.

AQUEST MES, ENS HA ARRIBAT A L’ESCOLA UN APARELL INNOVADOR PER A APRENDRE DIVERTINT-NOS. ES TRACTA D’UN RECURS TECNOLÒGIC ANOMENAT NINUS, EL QUAL PROJECTA AL TERRA ACTIVITATS EDUCATIVES I INTERACTIVES. A TRAVÉS DELS MOVIMENTS DEL NOSTRE COS INTERACTUEM AMB CONTINGUTS DIGITALS. HEM FET UN PRIMER CONTACTE I ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ.