Setmana de Carnestoltes

Divendres passat vam tenir una visita molt esperada a l’Escola, el Rei Carnestoltes!! Ens va dir que per passar una setmana ben divertida hauríem d’escoltar-lo cada dia i seguir les seves ordres ben detalladament.

Aquest curs el Rei Carnestoltes es diu Remenacassoles i ens ha donat unes ordres ben clares i bones. Cada dia ens ha fet portar un esmorzar ben bo i variat que calia acompanyar-lo d’un estri relacionat amb la cuina:

DILLUNS: Fruita i un delantal.

DIMARTS: Cereals i un gorro.

DIMECRES: Iogurt i un estri de cuina.

DIJOUS: Entrepà de truita i un drap.

DIVENDRES: Dolç i roba fosca.

Les nenes i els nens de l’escola han estat molt obedients i així ho han fet, han seguit els seus manaments tal com ho ha anat indicant cada dia.

Així doncs, ha arribat el gran dia i l’alumnat s’ha disfressat d’una manera ben divertida!! I com no podia ser d’una altra manera, els nostres companys i companyes de TVA ens han preparat un berenar per a cadascun de nosaltres…mmmhhh que bo!!!

Les nostres educadores han deixat l’escola molt ben decorada i festiva per celebrar com cal aquesta setmana. Us deixem algunes imatges per que us feu una idea!!