Sant Jordi a l’Escola

Quina setmana més animada!! Colors, sardanes, festa, música, dracs, llegendes, tradicions…ha estat un no parar. La diada de Sant Jordi s’ha convertit en la setmana de Sant Jordi!!

Com en totes les festes que celebrem a l’Escola, les notres educadores han tornat a fer-la ben grossa. A principi de setmana ja ens van passar el següent programa que us adjuntem per poder celebrar cada dia amb un petit tast de Sant Jordi fins al dia d’avui!! Han estat uns dies molt complets i ambientats. Ens encanta aquesta festa!!!!

Cartellera Sant Jordi de CEE Escola

Us deixem unes fotos perque pugueu veure un petit tastet de cada dia!!