Psicomotricitat amb els petits de l’Escola

Aquest curs els fisios hem iniciat l’activitat de psicomotricitat amb els menuts de l’escola.

Un cop a la setmana anem al gimnàs i els preparem diverses activitats per tal d’aprendre i alhora passar-s’ho bé. Els preparem activitats amb jocs motrius i vestibulars per tal de potenciar aquesta àrea del desenvolupament.

Alguns dels beneficis de la psicomotricitat dintre de l’àrea motriu serien que prenguin consciència del propi cos, afavorir el control i el domini d’aquest i reforçar la lateralitat, la coordinació motriu, l’equilibri i el sentit de l’espai.

Us deixem algunes imatges dels nostres nens i nenes al gimnàs!!