Programa de ràdio “Ser especials”

Ja hem encetat la nova temporada de gravacions del programa de ràdio “Ser Especials” als estudis de Ràdio Ebre – Cadena Ser (95,7 FM).

Aquest passat mes d’octubre vam fer la primera gravació del curs. Vam explicar l’agenda de les activitats que havíem realitzat  a l’escola, des de que vam començar les classes, i d’altres que tenim en marxa i en les que estem treballant. Els companys del centre ocupacional de Campredó, que comparteixen l’activitat amb nosaltres, van dedicar el seu espai del programa a entrevistar al cantautor Joan Rovira.

També vam tenir l’oportunitat de visitar les instal·lacions dels estudis i conèixer de primera mà la feina dels diferents professionals que hi treballen.

A continuació us deixem l’enllaç per a que pugueu escoltar el programa. (Retransmissió al 95,7 FM el passat dia 28 d’octubre).

No deixeu d’escoltar-nos. Seguirem informant.