Participem en el II Campionat Ciutat d’Amposta de Boccia!!

Comencem el curs amb força. Ahir pel matí va tenir el lloc el II Campionat de Boccia Ciutat d’Amposta.

A l’Escola ens vam iniciar fa quatre anys en aquest esport. La Boccia és un esport molt similar a la petanca, però és una modalitat adaptada. Actualment som tres els alumnes que la practiquem. La Kawtar i el David, que utilitzen una canaleta per poder llançar i dirigir la pilota i compten amb el suport d’un assistent; i la Martina, que ho fa sense cap tipus de suport.

Els fisios de l’escola ens entrenen cada setmana, i esperem que el Campionat que vam fer ahir no sigui l’últim d’aquest curs ja que ens ho vam passar molt bé podent demostrar tot el que hem anat practicant.

Us deixem una petita mostra de fotografies del Campionat!