Participem amb la ZER Mestral en “La noche más luminosa de Tortosa”

La Cort d’Honor de la Mare de Déu de la Cinta ens ha otorgat un diploma de participació en la lectura compartida del llibre “La noche más luminosa de Tortosa” en un acte que s’ha celebrat a la Cambra de Comerç i en el que han assistit representants de les escoles de Tortosa i Roquetes participants.

Aquest llibre escrit per Cristina Martínez Pierola, serveix per fomentar la lectura, amb l’objectiu de conèixer l’entorn, i apropar els xiquets i adolescents a la cultura i tradicions de la ciutat de Tortosa.

Per part de la nostra escola ha assistit l’alumne del PFI Ayoub El Ourfi en representació dels seus companys que aquests dies estan al viatge de fi de curs. La participació en aquesta activitat està inclosa en programa inclusiu que porta la nostra escola amb la ZER Mestral, i que en aquesta ocasió hem fet amb els alumnes de 5é i 6é de primaria de l’escola Port Rodó de Campredó.

.