Jornada Viu l’Escola

La nostra Escola (CEE Verge de la Cinta) ha organitzat la I Jornada de Convivència Família- Escola, amb el títol : Viu l’Escola amb nosaltres!!
L’escola i la família són parts fonamentals en l’aprenentatge d’un nen. Per aquest motiu s’ha organitzat aquesta jornada de cooperació entre l’Escola i les famílies, ja que junts afavorim l’aprenentatge.

Tots plegats hem gaudit d’un programa d’activitats que s’ha iniciat amb una Batucada de benvinguda, per seguir gaudint de Teatre inclusiu amb el CEIP Els Lligallos, amb l’obra “Els elements de la vida”, visionat de vídeos, activitats a l’aula-multisensorial, diorames, conte sensorial, jocs educatius, i fins i tot hem fet un petit joc per explicar el funcionament del nostre hort. En definitiva, un petit tast del que fem en el nostre dia a dia.

Les famílies han pogut veure de primera mà algunes de les activitats que realitzen els seus fills en les diferents aules del centre, ja que s’han preparat de totes les etapes educatives: infantil, primària, secundària i també del programa de Transició a la Vida Adulta i El Programa de Formació i Inserció de cuina i càtering. A més, han pogut parlar i canviar impressions amb el professorat i personal del centre.

La Jornada ha finalitzat amb un càtering preparat i servit pels alumnes del PFI de Cuina i càterings que ha fet les delícies de tots.

Des de l’ Escola volem donar les gràcies a totes les famílies que ens han acompanyat.