Missió reciclar

El passat 13 de maig els alumnes de primària vam participar a una de les xerrades telemàtiques organitzades per la regidoria d’ Ensenyament de l’Ajuntament de Tortosa.

La xerrada va anar a càrrec de la Marta Escolà, biòloga i, actualment, educadora ambiental de l’Ajuntament de Tortosa.

Aquesta xerrada, anomenada missió reciclar, es feia amb l’objectiu de conscienciar l’alumnat sobre com hem de reciclar i l’importància i necessitat de fer-ho, on tirem cada residu generat i, el més interessant de tot, on van a parar aquests residus un cop recollits.

Ens va agradar molt veure tot el procés ja que nosaltres tirem les bosses d’envasos i plàstics al contenidor groc i no s’havíem ben bé que passava amb tot allò, vam veure com a partir de les ampolles de plàstic en creen unes de noves, com en diferents plàstics fan peces de construccions… una experiència molt interessant.