Marxem de colònies a Port Aventura

Tornem a agafar amb força les colònies a l’Escola!!

La setmana passada vam estar de colònies a Port Aventura amb l’alumnat de primària i secundària, ni més ni menys que tres dies. Tres ides intensos on el temps ens va acompanyar gairebé fins al final, tres dies de caminar sense parar, de pujar a totes les atraccions del Parc, de veure espectacles, de coneixe’ns alumnat i professorat d’una altra manera més personal, de compartir anècdotes i noves experiències però sobretot, tres dies de desconnexió i diversió màxims!!!

Agraïm la col·laboració de la Diputació de Tarragona que amb el seu suport ha fet possible que molts alumnes hagin pogut gaudir d’aquests dies.

Us deixem amb un recull de fotos perque pugueu fer-vos una petita idea de tot el que vam arribar a fer!!!