Jubilació MªJosé

Aquest mes passat es va jubilar la nostra companya MªJosé Royo. Desprès d’una llarga trajectòria de treball dins a l’escola, li toca iniciar una nova etapa. Ara és el moment de dedicar tot el seu temps a les seves aficions, a la família, als amics, a viatjar i a descansar.

La seva gran afició sempre han estat les manualitats i per això, en el seu últim dia de feina, l’alumnat i el claustre ho va voler reflexar amb una manualitat dissenyada exclusivament per a ella, una paleta de pintura, on cada color representava una classe. Cadascuna va confegir una targeta utilitzat diferents materials i amb un petit escrit on quedava reflexada la seva gran feina. Aquest homenatge tan emotiu es va finalitzar amb un vídeo del seu recorregut per l’escola.

Els companys, companyes i l’alumnat t’agraïm la teva dedicació durant tots aquests anys i només ens queda desitjar-te una feliç etapa.

FELIÇ JUBILACIÓ