Joan es gradua. Fins sempre!!

Avui ha estat un gran dia per a en Joan, perquè ha tingut lloc la seva graduació. El seu pas per l’escola ha acabat, i l’any que ve començarà al Centre Ocupacional.

En una ocasió tan especial com aquesta, s’han reunit per videoconfència els companys, els professors, els monitors i algunes famílies. Ha estat un acte emotiu, que ha tingut el seu punt culminant amb el vídeo commemoratiu.

“Joan, avui fas una gran passa endavant cap a la vida adulta. A partir del setembre, tindràs noves experiències, noves feines i nous amics. Ànims i endavant! Sabem que en el taller estaràs molt bé, al costat d’Aaron, Mohammed, Isabella, Nuria, Èrica… i estem convençuts que t’agradaran les feines que hi faràs. No oblidis mai que l’escola sempre serà CASA TEVA. Els teus companys i professors, et desitgem -de tot cor- el millor. I recorda: NO DEIXIS MAI DE DIBUIXAR, és el teu FUTUR!!

Et trobarem a faltar. Una forta abraçada.”