Inaugurem els World Sports Games

Després de participar al mes d’abril als I Jocs Populars Escolars, els alumnes que hi van assistir han pogut participar a la desfilada inaugural dels World Sports Games Tortosa- Terres de l’Ebre 2019 (WSG), que s’ha realitzat aquest dimarts 02 de juliol.

Acompanyant a Cuca, la mascota que fou batejada al febrer després d’una votació entre els alumnes de 5è i 6è de les escoles de Tortosa, hem pogut contribuir a crear el caliu necessari per tal d’acollir als més de 3000 esportistes procedents de 51 delegacions d’arreu del món.