II Trobada d’escoles Verdes d’educació especial

Un espai destinat a compartir, experimentar, aprendre… és el que ens ofereix la participació en les trobades d’escoles verdes. Aquesta última ha estat destinada a les escoles d’educació especial i s’ha realitzat de manera virtual.

Les escoles participants disposen d’un Pla d’Educació per la Sostenibilitat. La primera part de la Trobada, just després de la benvinguda institucional, es van presentar tres experiències inspiradores d’escoles diferents. Tot seguit, cada escola va presentar una experiència amb què contribuir a cuidar el nostre planeta. Va ser molt enriquidor compartir experiències.

L’activitat que la nostra escola va presentar va ser: La gestió dels residus a l’escola. I vam explicar quins són els nostres objectius i la metodologia que emprem.