I Trofeu d’Esport Adaptat Terres de l’Ebre

Hem acabat el curs amb molt bon sabor de boca!!

Aquest curs ha estat intens en quan als tornejos als que hem pogut participar. Dimecres passat vam poder tornar a competir amb els nostres jugadors i jugadores de l’Escola, aquest cop a La Ràpita.

Des del Club Esportiu Slalom i Boccia Terres de l’Ebre es va organitzar el I Trofeu d’Esport adaptat de les Terres de l’Ebre que va tenir lloc al pavelló multiesportiu de la Ràpita.

Aquest cop va ser una mica més especial ja que no era només de Boccia, sinó que es van poder practicar diverses disciplines esportives: Boccia, Slalom en cadira de rodes, Futbol 5 i Fitness. La competició tenia com a objectiu principal aproximar l’esport adaptat a les persones amb discapacitat i donar la visibilitat de l’esport adaptat i els seus beneficis.

Des de l’Escola vam participar en les disciplines del Boccia i Slalom, com sempre gaudint al màxim de cada moment. Va ser una jornada intensa rodejats d’esportistes d’altres entitats i centres.

Us deixem un petit tast del que vam viure amb unes imatges!!

També vam tenir la sort que tota la jornada va ser retransmesa al llarg de la jornada pel Consell Esportiu del Montsià i així les famílies van poder seguir-ho des de casa sense problema. Deixem els vídeos d’aquest dia tant fantàstic al que vam tenir la sort de poder formar-hi part.