Festa de Nadal

El Nadal és temps de compartir…de riure…de somiar…de desitjar…d’estimar…És temps d’estar en família.

A l’escola així ho vam celebrar, oferint una trobada amb les famílies perquè poguessin formar part de la vida diària dels seus fills/es.

La primera activitat conjunta realitzada va ser la construcció de l’arbre dels desitjos.

L’origen de la tradició de l’arbre dels desitjos, prové de l’Índia. Per a ells, l’arbre representa l’Univers, i per aquest motiu, penjaven els seus desitjos en un arbre.

Així, que entre tots vam adornar el nostre arbre de Nadal convertint-lo en un arbre monumental dels desitjos i…qui sap, a lo millor es farà màgia!

Un cop tothom va penjar el seu desig, amb un representant dels diferents agents que formen part de la nostra comunitat educativa es va donar vida i llum al nostre arbre. Que tots els desitjos es facin realitat per tothom!

La següent activitat conjunta va ser un tastet de nadales. Els i les alumnes van representar tres nadales molt originals, on ens van fer viure la màgia del Nadal.

Al ritme de l’última Nadala i seguint l’estel vam baixar fins al menjador per poder disfrutar del càtering nadalenc oferit pels alumnes de Programa de Formació i Inserció: Auxiliar d’hoteleria: cuina i càtering (PFI) i Transició a la Vida Adulta (TVA).

Sabeu què? Estava tot molt bo!! Així que, amb aquest sabor tan bo i dolcet us deixem aquestes imatges.