Estimulem el llenguatge!

En aquest temps de confinament seguim prioritzant que els nostres alumnes aprenguin i reforcin aspectes logopèdics mentre es diverteixen. En aquest cas hem creat una sèrie de materials on poden treballar l’atenció, la discriminació auditiva, l’estimulació dels òrgans que afecten a la parla i  la comprensió verbal entre d’altres.

Es tracta d’uns materials atractius, dinàmics, enriquidors i de fàcil accés, pensats amb l’objectiu de  seguir estimulant el llenguatge en tots els entorns en que l’alumnat participa, ja que el treball de logopèdia que realitzen, no s’ha de quedar sols a l’escola. A més amb aquests materials pretenem fer-los sentir que estem més a prop.

Feu clic aquí a la imatge per conèixer aquests materials

Però recordeu: és tan important seguir aprenent, com gaudir dels moments en família. Compartim aquests moments, deixem-los que aprenguin i aprenguem nosaltres d’ells.