Confeccionem un flotador molt especial!!

Des de l’àrea de fisioteràpia hem volgut confeccionar-li un sistema de flotació especial a una de les nostres alumnes.

Fa un temps vam tenir la sort de poder assistir a unes jornades on s’explicava l’ús i la confecció de materials diversos per poder utilitzar amb el nostre alumnat en molts àmbits del seu dia a dia.

Entre aquests, hi havia la confecció de diversos sistemes de flotació que es podien fer amb materials de baix cost i adaptar-los a les seves possibilitats motrius.

Tot seguit us ensenyem un dels dos que hem confeccionat els fisios aquí a l’Escola!!!

Fisioteràpia