Compartim emocions amb l’escola del Lligallo del Gàngil

Els passats 3 i 13 de desembre, els més petits de l’escola van participar d’una activitat compartida amb els alumnes del cicle infantil de l’Escola del Lligallo del Gàngil (ZER Mestral) per poder gaudir d’una experiència emocional i sensorial.

El primer dia van passar el matí a la seva escola i van realitzar diferents activitats relacionades amb les emocions. Van experimentar de primera mà les sensacions d’estar contents, d’estar tristos, de tenir por, de tenir ràbia i d’estar tranquils i amb calma.

La segona sessió es va realitzar a la nostra escola, van ser els alumnes de l’escola del Lligallo qui ens van visitar. Aquest dia van realitzar diferents activitats multisensorials i va resultar un matí ple de diversió, rialles i alegria.

Les dues jornades han resultat una experiència molt positiva i s’ho van passar d’allò més bé!!!

Fotos de la sessió a l’Escola del Lligallo

Fotos de la sessió a la nostra escola