Comencem un nou curs escolar

Després d’un estiu que cada cop s’apropa més als estius que tenim al record, tornem a emprendre un curs que segueix també aquest camí. Doncs si, a molts agradarà, a altres disgustarà… però les vacances ja han acabat!!

I, nosaltres, amb les piles ben carregades, anem a veure quins canvis es presenten aquest curs que tenim per davant.

Les entrades a l’escola ja són diferents; encara no ens podem abraçar ni fer petons, però són més ràpides perquè no ens hem de prendre la temperatura, tot i que continuen sent esglaonades.

A dintre l’aula no ens cal desinfectar tantes vegades, a més podem compartir material, i com ens agrada poder canviar els nostres retoladors!

Als patis ja veiem més companys i companyes, podem estar més d’un grup bombolla respectant les mesures de seguretat; la mascareta i la distància.

Finalment, una de les coses que ens agrada més és poder tornar a gaudir d’activitats que el curs passat no vam poder fer, com la teràpia assistida amb gossos, les sessions a l’aula multisensorial i l’activitat aquàtica. Activitats on ens ho passem d’allò més bé i on ens agrada molt treballar.

Pas a pas, veiem que cada dia que passa és un dia més que s’aproxima a la normalitat.