BENVINGUTS

Hola a tothom!

Des del servei de logopèdia de l’escola us volem donar la benvinguda i perquè ens conegueu, contarem quina és la nostra tasca.

“La Logopèdia és la disciplina que engloba l’estudi, prevenció, avaluació, diagnòstic i tractament dels trastorns de la comunicació humana, manifestats a través de patologies i alteracions en la veu, la parla, el llenguatge (oral, escrit i gestual), la audició i les funcions orofacials, tant en població infantil com adulta”. (AELFA, s.f.)

Tanmateix, la figura del logopeda es l’encarregada de realitzar un treball interdisciplinari amb la resta de professionals que treballen a l’escola, amb la finalitat de proporcionar als nens i nenes l’ajuda necessària per aconseguir un correcte desenvolupament de les habilitats lingüístiques quan aquestes es veuen afectades així com seguir una bona evolució en l’aprenentatge.

Exercim aquesta professió amb il·lusió, de forma creativa, amb sessions lúdiques, creant cada dia nous materials adaptats a les necessitats individuals i formant-nos per a que el nostre alumnat rebi la millor atenció i aprengui dia a dia.

En aquest espai us anirem mostrant com treballem a les sessions, així com tot el referit a la logopèdia que creiem important tenir en compte.