Activitat de pàdel

Cada curs, si es dona la ocasió i podem, provem algun esport que no fem a l’Escola. Aquest any hem volgut provar el pàdel. Un esport que cada cop està jugant més gent.

L’alumnat de la ESO, TVA i PFI hem pogut anar a les instal·lacions del WIN on ens han deixat dues pistes de pàdel per poder conèixer aquest esport, nou per a la majoria de nosaltres. No és un esport fàcil però ens hem adaptat molt bé i el millor de tot, ens ho hem passat genial!!!

Matins diferents, assolellats i saludables!!! Gràcies a les instal·lacions del WIN per fer-nos-ho possible!!