Preinscripció 22-23

BAREM DEFINITIU MEDITERRÀNIA

INFORME_BAREM_DEFINITIU

COM S’HA DE FER?

1. Haureu d’entrar al web de PREINSCRIPCIÓ DEL DEPARTAMENT i seguir els passos indicats. Heu de clicar la pestanya per fer la sol·licitud, omplir-la i adjuntar la documentació requerida (escanejat o amb foto).

DOCUMENTACIÓ QUE POTSER HAUREU D’ADJUNTAR A LA SOL·LICITUD :
  • Còpia escanejada o foto del llibre de família (pàgina dels pares i de l’alumne/a).
  • Còpia escanejada o foto del DNI (actualitzat) de la persona que fa la sol·licitud (pare/mare). En cas que no hi consti una adreça de Pineda, haurà d’adjuntar el full de padró.
  • Còpia escanejada o foto del DNI/NIE/passaport de l’alumne/a.
  • Còpia escanejada o foto de la TSI (targeta sanitària) del nen/a.

Altres documents (si heu marcat la casella):

• Documentació acreditativa de ser beneficiari de la renda garantida.
  • Documentació acreditativa de discapacitat igual o superior al 33%.
  • Còpia del carnet vigent de família nombrosa o monoparental.

Només es podrà fer una sol·licitud al centre escollit en primera opció.  Caldrà especificar a la sol·licitud altres opcions de centres de la població, per ordre de preferència, per si la primera opció no fos l’assignada.   Per a les persones que tinguin moltes dificultats per a fer la gestió de forma telemàtica, podran  demanar cita prèvia al mail de l’escola (a8045045@xtec.cat) o al telèfon 937671201. Haureu de venir UNA SOLA PERSONA, AMB MASCARETA, a l’hora que us haguem assignat.

Trobareu la resolució del Departament d’Educació en aquest enllaç.

En aquesta resolució hi trobareu tota la informació referent a les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes per al curs 2022-2023.

Pel que fa a la informació de l’escola, la resolució diu:

6.1 Els centres han d’informar sobre els aspectes següents:

a) El seu projecte educatiu.

b) La seva oferta d’ensenyaments  gratuïts i l’oferta de grups i de llocs escolars vacants en cadascun d’aquests ensenyaments. (S’oferten 20 vacants a P3 (13 ordinaris i 7 NEE)

c) L’adscripció a altres centres (adscripció als tres instituts de Pineda de Mar).

d) La carta de compromís educatiu

e) Els criteris d’admissió d’alumnat. (segons resolució)

f) L’àrea de proximitat a què pertany el centre per a cada ensenyament. A Pineda som àrea única d’influència.

g) Si és el cas, els ajuts que reben de les administracions públiques per sufragar el preu de les activitats complementàries, les activitats extraescolars i els serveis escolars. També cal informar sobre la concreció de menús especials per a malalties cròniques.(Fem menús per tot tipus d’intoleràncies i menú sense carn).

h) La seva oferta d’activitats complementàries, d’activitats extraescolars i de serveis escolars, i els preus corresponents.(pendent de confirmació)

i) Les mesures i suports previstes per a l’atenció educativa de l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu (inclòs al PEC)

j) Les quotes d’inscripció a les associacions de famílies d’alumnes actualment és de 20 € per alumne.

Telèfon: 937671201

correu de l’escola: a8045045@xtec.cat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *