IV Jornada de Robòtica i Programació de l’Alt Maresme

El passat dijous 18 maig Tordera va acollir la IV Jornada de Robòtica i Programació de l’Alt Maresme. Va ser una jornada on es van donar a conèixer la metodologia d’aprenentatge mitjançant les eines de la robòtica i programació que utilitzen actualment diversos centres educatius de Tordera i de la zona. Durant aquell dia els alumnes van exposar els seus projectes i també van fer tallers que els va servir per intercanviar informació sobre els mètodes de treball que hi ha en aquest món tecnològic.

Des de l’Escola Mediterrània es vam acostar per aprendre més de robòtica i poder ensenyar als nostres alumnes els propers cursos. La Robòtica Educativa, és un sistema d’ensenyament interdisciplinari que potencia el desenvolupament d’habilitats i competències en els alumnes. Esperem poder estar allà el proper curs!!20160520_115819

Els centres participants de la jornada van ser: INS Domènech Muntaner i INS Sunsi Mora de Canet de Mar, INS Domènec Perramón d’ Arenys de Munt, CE Fonlladosa de Malgrat de Mar, INS Sant Pol, INS Font del Ferro de Palafolls i Les escoles Brianxa, Serra de Miralles, Hortsavinyà, Roureda i INS Tordària de Tordera.  El Teatre Clavé i el Pavelló de la Concòrdia seran els escenaris que acolliran aquest esdeveniment.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *