Anul·lació portes obertes

Benvolgudes famílies,

degut a la situació sanitària actual, i després d’haver-ho consultat amb inspecció educativa, hem decidit anul·lar la jornada de portes obertes prevista per aquest divendres i dissabte, 13 i 14 de març.

Ens feia molta il·lusió donar-vos a conèixer les nostres instal·lacions i ensenyar-vos com treballem, però pensem que per damunt de tot ha de prevaldre la garantia de no fer córrer riscos sanitaris ni a l’alumnat ni al personal del centre.

Aquelles famílies que vulgueu fer una visita a l’escola per a que us expliquem el projecte educatiu podeu trucar al centre i demanar visita concertada.

Per saber una mica més de l’escola no dubteu en visitar la nostra pàgina web i veure la presentació que hem preparat per a vosaltres.

Direcció

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *