Serveis digitals

La nostra escola, a més de la web on esteu navegant, ofereix d’altres serveis digitals.

En primer lloc, a través de Workspace for Education, de Google (antic G-Suite), el nostre centre ofereix als seus alumnes un servei digital personalitzat que, sobretot a partir de Primària i, en especial, des de Cicle Mitjà, s’utilitza freqüentment i, cada vegada, de manera més autònoma per tal de familiaritzar-se en eines digitals com el correu electrònic, el Drive (amb documents compartits), el Google Classroom, etc.

D’altra banda, al llarg de l’escolaritat de Primària, els alumnes utilitzen la plataforma digital d’aprenentatge CLICA’T que s’utilitza per tal de complementar alguns dels aprenentatges que fem a l’aula i reforçar-los (o ampliar-los).

Finalment, el centre també utilitza d’altres plataformes educatives (com Edubook) que proporcionen algunes editorials i que ajuden els nostres alumnes a familiaritzar-se en aquest món digital a més de reforçar o ampliar els aprenentatges a través d’aquests serveis digitals.

——————-