PRIMÀRIA

Aquesta etapa educativa consta de 6 cursos i s’allarga dels 6 als 12 anys.

Està organitzada en tres cicles de dos anys cadascun (Inicial, Mitjà i Superior). Al nostre centre, una escola rural, els agrupaments d’aula no corresponen a cada curs sinó que, en funció dels anys, el nombre d’alumnes i la disponibilitat de docents, aquests agrupaments acostumen a abarcar diferents cursos (a vegades per cicles o, fins i tot, tres diferents nivells a la vegada); a més, aquests agrupaments poden canviar en funció de la matèria que s’imparteixi en cada moment.

En aquesta etapa també hi són molt importants les especialitats que hi exerceixen determinats docents: Educació Física, Anglès i Música.

Aquí us deixem un parell d’enllaços d’especialitats que s’imparteixen a la nostra escola: