RACONS GENER- FEBRER P4

Pel gener no siguis matiner” “Febrer acabat, xarxes al mar”. Aquestes han sigut les dites que hem après aquests mesos.

Al gener els nens i nenes de P4 van arribar molt emocionats explicant la de coses que els hi havien portat els reis, el tió, el pare Noel… Mireu els regals que ens van deixar els reis a l’escola! Els ha encantat poder jugar als racons. Aquests mesos hem treballat l’HIVERN en els diferents raconets de joc:

  • Comptatge de flocs de neu, escriptura i vocabulari de les paraules de l’hivern, ninots de neus divertits. Hem conegut a en guantet el nostre amic de l’hivern fet amb guants.
  • A partir del conte “El copo azul” hem après que tots som diferents i què avorrit seria ser tots iguals! Hem fet neu de colors com al conte!
  • Al nostre àlbum de grafisme creatiu treballem la GRAFOMOTRICITAT estimulant la CREATIVITAT, l´ATENCIÓ, la CONCENTRACIÓ i la CONFIANÇA en ells mateixos, mireu què bonics han quedat els ninots de neu, l’arc de Sant Martí i els pentinats esbojarrats.

Hem celebrat els diferents aniversaris: Laia, Álvaro, Pau, Aran i el de la senyoreta Maria. Per molts anys!! Hem treballat altres conceptes com l’alt-baix , ens hem mesurat i hem vist quins nens i nenes són els més alts de la classe i quins són els més baixets. També hem anat a la biblioteca municipal a mirar contes.

No us perdeu el pròxim… Carnaval! per Carnaval tot s’hi val! 

(Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer). 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut