I4

AMBIENTS A INFANTIL

Els ambients són diferents espais d’aprenentatge, de relació i comunicació on a partir de diferents propostes els infants poden actuar, observar, experimentar, construir, inventar, imaginar, compartir, relacionar-se, emocionar-se…i interactuar amb els altres. Aquest plantejament de treball  respon a la necessitat que mostren els infants de jugar i relacionar-se. És una manera de poder donar resposta

AMBIENTS A INFANTIL Llegeix més »

BONES FESTES!

Aquest any s’acaba, i per això tot l’equip de l’escola us volem desitjar bones festes i una bona entrada d’any amb aquest divertit vídeo i aquesta felicitació de Nadal. Agafeu forces i carregueu piles per tornar-nos a veure al gener. Gaudiu del temps en família i passeu-ho molt bé. “L’educació és l’art i l’ofici sublim

BONES FESTES! Llegeix més »

HAN VINGUT ELS PATGES!

Avui ens han vingut a visitar els patges a l’escola. Les nenes i els nens han dit el seu poema de Nadal i també els han pogut donar les seves cartes. Han estat molt contents i contentes. (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).

HAN VINGUT ELS PATGES! Llegeix més »

XOCOLATADA SOLIDÀRIA

Avui, totes les nenes i nens de l’escola, han pogut gaudir d’una fantàstica xocolata amb melindros. Mireu, mireu que bo que estava tot… A més a més, gràcies a la vostra participació l’escola pot aportar 294,27 € a l’hospital Sant Joan de Déu per impulsar la investigació del càncer infantil. Moltes i moltes gràcies a tothom. (Cliqueu

XOCOLATADA SOLIDÀRIA Llegeix més »

EL TIÓ ENS HA CAGAT!!!!

Aquest matí, una olor pudent ens ha avisat a tots que els tions estaven preparats per cagar! I com que els hem cuidat tan bé aquest any tots tres s’han posat d’acord i ens han cagat el mateix: una bossa molt xula per portar l’esmorzar! I també neules i torrons. Estem molt emocionats i emocionades!!!

EL TIÓ ENS HA CAGAT!!!! Llegeix més »

25N A INFANTIL

Amb motiu del 25N, Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra les dones, totes les nenes i nens d’Infantil hem realitzat un seguit d’activitats amb l’objectiu de crear consciència i visibilitzar les situacions de violència de gènere. A I3 han pintat un cor i han dit paraules boniques que ens podem dir les unes

25N A INFANTIL Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut