REUNIÓ DE PARES I MARES DE P4

A la reunió de pares i mares ens ho vam passar molt bé! Els adults havien de trobar els ulls de les seves filles/s i els nens havien de trobar els dibuixos dels pares i mares. Una activitats molt bonica i emotiva. Gràcies per gaudir i participar!! (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum […]

REUNIÓ DE PARES I MARES DE P4 Llegeix més »