I4

SORTIDA AL MERCAT

Les nenes i nens d’Infantil hem anat al mercat de Sant Antoni a veure totes les fruites de la tardor!! Quina passejada de tardor tan bonica amb la companyia de la Vella tardor!! (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).

SORTIDA AL MERCAT Llegeix més »

CASTANYADA 2023

Famílies, us deixem amb un recull de fotos del dia d’avui, en la festa de la castanyada. Hem anat fins al Collet. Allà hem ballat unes danses molt divertides. També hem tingut temps per jugar i ballar ei ens ho hem passat d’allò més bé, i a la tarda hem menjat castanyes, mmmm… que bones!

CASTANYADA 2023 Llegeix més »

RECICLATGE – CS

El passat divendres tot l’alumnat de  l’escola va poder gaudir d’unes activitats sobre el reciclatge que els i les de 5è va organitzar. S’ho van passar d’allò més bé! (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).

RECICLATGE – CS Llegeix més »

BONPREU – INFANTIL

Les nenes i nens d’Infantil hem anat al Bonpreu a veure tots els elements de Halloween, les fruites de la tardor, els panellets… i per la visita ens han obsequiat amb croissants i sucs!! Moltes gràcies al Bonpreu per deixar-nos venir a fer la visita i pel regal del berenar!! (Cliqueu damunt la imatge per

BONPREU – INFANTIL Llegeix més »

ESPECTACLE DE CIRC

El dijous 5 d’octubre, els nens i nenes d’I5 fins a 6è vam anar a veure un espectacle de circ a la plaça de la Pau, situada al passeig de Sant Antoni. Aquí us deixem amb un recull d’imatges de l’espectacle. (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).

ESPECTACLE DE CIRC Llegeix més »

VERMUT AMB I4, I5 I 1r

Els nens i nenes d’Infantil de l’any passat van portar un munt de coses de pica-pica. Com que ens va sobrar moltes bosses de patates i olives ben bones, hem volgut fer una benvinguda ben bonica a aquest curs 2023-2024!! També hem fet una mica de ballaruca ben divertida!! Mireu com han gaudit i que bé que

VERMUT AMB I4, I5 I 1r Llegeix més »

SORTIDA INFANTIL A LA PLATJA

Els/les alumnes d’infantil vam anar a la platja a jugar a pales i galledes l´últim dia d’escola. Per finalitzar vam acabar menjant el “pica pica” que varen portar de casa. Moltes gràcies per la vostra participació. BON ESTIU FAMÍLIES! (Cliqueu damunt la imatge per accedir a l’àlbum sencer).

SORTIDA INFANTIL A LA PLATJA Llegeix més »

AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL

Els/les alumnes d’infantil de l’escola Llevantí de Mar aquests mesos d’abril i maig hem realitzat ambients els dilluns i els dimecres a la tarda. Els ambients que treballem són: AMBIENT DE JOC SIMBÒLIC AMBIENT DE CONSTRUCCIONS AMBIENT D’EXPRIMENTACIÓ AMBIENT DE LA LLUM S’ho han passat d’allò més bé!! (Cliqueu damunt la imatge per accedir a

AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut