L’alumnat de 6è ha participat en la cloenda del curs escolar d’escacs, una jornada compartida amb les altres escoles del municipi i l’Institut Puig Cargol, organitzada pel Club d’Escacs Culonge i Sant Antoni amb la col·laboració de l’Ajuntament.
Durant l’activitat, els infants han pogut posar en pràctica tots els coneixements adquirits al llarg del curs, demostrant concentració, estratègia i molt bon nivell de joc. També hi han participat membres del govern municipal i de la Policia Local, compartint partides i experiències amb l’alumnat.
Una jornada molt enriquidora per continuar fomentant el pensament estratègic, la convivència i els valors que ofereixen els escacs.
Gràcies a totes les persones i entitats implicades per fer-ho possible!



