Benvolgudes famílies,
Els alumnes d’I4, I5, 1r i 2n hem anat de colònies a Can Maiol i ens ho hem passat d’allò més bé!
Durant aquests dies hem fet moltes activitats divertides i molt interessants. Hem treballat a l’hort, on hem pogut conèixer diferents plantes i aprendre com es cuiden. També hem visitat la granja i hem vist diversos animals.
A més, hem participat en un taller de metacrilat amb plantes, on hem fet creacions molt boniques, i en un taller de cuina, en què hem preparat receptes delicioses.
Hem dormit molt bé, hem compartit molts moments amb els companys i companyes i hem gaudit molt de l’experiència. Han estat unes colònies plenes d’aprenentatges, rialles i bons records!



