Avui la Llevantí Marxing Band ha tocat pels carrers de Sant Antoni de Calonge, animant el passeig i els comerços amb la seva música.
Una bona estona compartint ritme i aprenentatge fora de l’escola, fent arribar el nostre projecte també al carrer.
Gràcies als nois i noies per l’esforç i a tothom qui s’hi ha aturat una estona!



