Aquesta setmana, l’alumnat de cicle mitjà ha viscut una experiència molt enriquidora amb la visita de l’Olga Cercós, autora del conte Qui farà riure a la princesa?, que prèviament havien llegit i treballat a l’aula.
Durant la trobada, l’Olga ens va parlar del procés d’escriptura del llibre, de com neix una idea, de l’edició i de tot el camí creatiu fins que un conte arriba a les mans dels lectors i lectores. A continuació, va explicar la història tot conversant amb els infants, reflexionant plegats sobre què vol dir fer riure, riure amb els altres i no riure’s dels altres, valors molt presents en el dia a dia de l’escola.
Per acabar, els nens i nenes van teatralitzar el conte, posant-se a la pell dels personatges i convertint la lectura en una experiència viva, divertida i compartida.
Una visita que ha connectat lectura, emocions i arts escèniques, i que segur que recordarem durant molt de temps. Gràcies, Olga, per fer-nos riure, pensar i imaginar!



