Les nostres colònies a prop del mar!

Del 19 al 22 de novembre, cinquè hem viscut unes colònies inoblidables al camp d’aprenentatge d’Empúries. Amb el conte d’en Màrius i el robatori d’un tresor de l’època grega com a fil conductor, hem après i gaudit en un entorn únic.

El primer dia vam explorar els aiguamolls de l’Empordà, observant la fauna del territori. El segon dia ens vam traslladar a les ruïnes d’Empúries, descobrint la vida dels antics grecs i romans. Finalment, vam gaudir de tallers sobre rastres, sorra, petxines i dunes, treballant la importància del territori dunar, tot mesurant les condicions ambientals per comparar-les amb les del Montseny.

Han estat uns dies plens de descobertes, natura i història que sempre recordarem!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>