P4 AL PARC DE BOMBERS

En el marc del projecte “Sacajawea: una història real dels indis americans”, els infants de P4 vam continuar descobrint la gran relació que els pobles indis mantenien amb la natura. Per a ells, els boscos, els rius, els animals i la terra eren molt importants, ja que els proporcionaven aliment, refugi i tot allò necessari per viure. Per això, la respectaven i en tenien molta cura.

Amb aquesta idea ben present, vam visitar el parc de bombers de l’Hospitalet de Llobregat, on vam poder conèixer de prop una professió molt important per a la protecció de les persones i del medi natural.

Durant la visita, els bombers ens van explicar en què consisteix la seva feina i quines situacions poden requerir la seva ajuda. Vam tenir l’oportunitat de visitar les instal·lacions del parc i de veure de ben a prop els camions i tot el material que fan servir en les seves intervencions.

A més, vam conversar sobre la importància de tenir cura de la natura i sobre com algunes accions humanes poden provocar greus conseqüències, com ara els incendis forestals. Els bombers ens van ajudar a prendre consciència que, entre tots i totes, podem contribuir a protegir el nostre entorn amb petits gestos del dia a dia.

Va ser una experiència molt enriquidora que ens va permetre conèixer una professió apassionant i, alhora, continuar aprofundint en un dels valors més importants que ens ha transmès la Sacajawea: estimar, respectar i cuidar la natura.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut