BENVINGUDA CARDIO!

El dilluns va començar la XXII Setmana de la Salut amb diferents activitats i tallers. Una de les activitats més esperades pels nostres nens i nenes va ser la Rebuda de la mascota Cardio. Sempre és un moment molt emocionant i tots i totes el rebem amb molta energia. Després vam fer el berenar de germanor gràcies a la fruita que les famílies ens vau facilitar. Moltes gràcies per participar amb nosaltres!

Si voleu veure algunes de les imatges de la tarda podeu fer “click” a sobre la foto.

Decidim com volem que siguin les ENTRADES i les sortides!

A l’assemblea celebrada el passat 8 de setembre vam parlar de com serien les entrades i les sortides a partir d’aquesta setmana. La Marta, la directora de l’escola, ens va informar de les novetats que havien sortit a partir de les propostes que es fan tant als Consells de delegats/des i subdelegats/des com a les Assemblees Generals. Per les cares i els comentaris dels/les companys i companyes sembla que aquestes novetats van agradar molt!

VALS ESCOLARS CURS 23-24

Benvolgudes famílies,

Tal i com us vam informar, us compartim la web on trobareu tota la informació sobre els VALS ESCOLARS que oferirà el Departament d’Educació per a les famílies per a fills/es de 1r a 6è pel proper curs 23-24.

Per poder activar els vals us caldrà disposar del IDALU del vostre filla/a que us facilitarem el dia que vingueu a recollir els informes finals.

https://valescolar.cat/

Esperem que sigui del vostre interès,

Salutacions.

L’equip directiu.

El final d’aquest viatge

Avui ha estat un dia ple d’emocions, hem finalitzat el viatge que vam iniciar el mes de setembre. Avui és l’últim dia de curs i hem organitzat una activitat ben divertida, tal i com ens agrada, barrejant a tot l’alumnat de l’escola en grups. Cada grup tenia un mapa i havia d’anar realitzant diferents proves fins a arribar al final del seu gran viatge.

La recompensa ha estat ben dolça i ben fresquesta…uns super gelats!! MOLT BON ESTIU!!!! Ens retrobem al setembre.

(Per veure les imatges d’avui feu clic a sobre de la fotografia)

LA PLANA TV (Edició de juny)

Avui ens hem reunit al gimnàs on hem pogut veure el Programa de la “Plana TV” que hem preparat per acomiadar el curs on hem fet un resum del que hem treballat la segona part del curs 22-23. Us compartim el vídeo perquè veieu com ens ha quedat el programa. Esperem que us agradi…no canvieu de canal!

TREBALLEM AMB EL MNAT

Treballar de manera col.laborativa amb un museu és una activitat que ja es duia a terme en altre ocasions però, aquest any, hem volgut conéixer més coses sobre l’època romana. Per aquest motiu, vam contactar amb el MNAT (Museu Nacional Arqueològic de Tarragona) i ens ha proporcionat recursos i materials per tal de poder treballar sobre “L’alimentació romana”. També ens han ofert les visites al Museu on vam fer una visita guiada i una recepta romana i a la Vil.la Romana dels Munts (Altafulla) on ens esperaven en Caius i la Faustina. Volem donar les gràcies als responsables i al personal del MNAT per tota l’ajuda que ens ha proporcionat.

Voleu veure com ens han quedat els nostres treballs? Mireu…mireu!

AGRICULTURA ROMANA (CS)

ALIMENTS (CI)

ESTRIS I CERÀMICA (Ed. Infantil)

BANQUET ROMÀ 1 (Ed. Infantil)


BANQUET ROMÀ 2 (Ed. Infantil)

PAREM LA TAULA! (CM)