Joan Miró a CI

Des de l’inici de curs a Arts&Crafts i a “Fem culltura” estem treballant l’artista Joan Miró ja que vam realitzar una visita a la masia d’estiu de Mont-roig del Camp. A classe hem estat realitzant diferents treballs i utilitzant diferents tècniques.

Podeu veure algunes imatges fent “clic” a sobre la fotografia.

Us han agradat les nostre obres d’art?

Formació famílies “Comunitats d’aprenentatge”

Durant el curs, el claustre de mestres participa en diferents formacions per tal de poder desenvolupar les seves funcions de manera més eficient. Dins de la Subvenció PROA-PMOE+ una de les Activitats Palanca consisteix en la realització de les “TERTÚLIES DIALÒGIQUES” i com que, fins ara, no les hem dut mai a terme vam demanar a dues referents del Departament d’Educació, la Irene Ortoll i l’Esther Pena que ens expliquessin amb més detall en què consisteixen, quins llibres són els més adequats per iniciar-ho i com portar-les a terme amb l’alumnat.

Aquestes xerrades es van oferir a les famílies i estem molt contents que va poder assistir-hi una representació de l’AFA de la nostra escola i alguns membres del Consell Escolar.

FESTIVAL DE NADAL

Benvolgudes famílies,

Ens plau informar-vos que ja estan disponibles els enllaços dels vídeos del Festival de Nadal que es va celebrar a l’escola. Ha estat una oportunitat increïble per als/les nostres alumnes de mostrar el seu talent i dedicació en aquesta època festiva. Esperem que gaudiu de les actuacions en veure’ls brillar a l’escenari.

EL NOSTRE HORT

Avui hem tornat al nostre hort, l’hem trobat amb una miqueta de set, l’hem regat i netejat de bestioletes, continuarem cuidant-lo de cara a la primavera. Encara queda molta feina a fer, però segur que amb l’esforç de tots plegats farem una bona collita.

(Per veure algunes imatges feu clic a sobre la foto)

CANTEM NADALES PEL BARRI!

L’últim dia abans de marxar de vacances de Nadal vam sortir pel barri a cantar nadales. És una estona que ens agrada molt perquè anem tota l’escola i ens trobem amb la gent del nostre barri.

Volem donar les gràcies a l’Associació de Veïns de la Plana perquè ens van deixar l’altaveu i per aquesta xocolatina tan dolça!!

Bústia Reial!

Queden pocs dies per una de les nits més especials de l’any; l’arribada dels 3 Reis Mags d’Orient! Per sort, el nostre alumnat de l’escola ja ha fet els deures i va enviar les seves cartes a la Bústia Reial que ens deixa l’Associació de Veïns de la Plana i l’Ajuntament de Vila-Seca.

Esperem que els nostres desitjos hagin arribat a temps!!

(Podeu veure algunes imatges més fent clic a sobre de la imatge).

La Plana TV edició desembre 2023

Benvolgudes famílies,

Voleu saber quines són les notícies més interessants que han passat a l’escola durant el primer trimestre? Doncs aquí teniu el nostre primer programa de la Plana TV. No us el perdeu!

(Per veure el programa feu clic a sobre de la imatge)

 

 

 

 

 

Tió de Nadal

Fa uns dies va passar una cosa molt màgica…l’Emilio ens va venir a dir que havia sentit uns sorolls a l’hort de l’escola i els nens i nenes d’Educació Infantil van sortir a veure què passava i…sabeu a qui van trobar?? Al Tió de Nadal!!! Van anar a la classe de Cicle Inicial a explicar-ho i després de donar-li de menjar uns dies per fi ahir el vam fer cagar!!

Feu clic a sobre de la imatge per veure algunes fotografies.