LA CLIKA

El passat 17 de maig a les 12h tingué lloc al Teatre Bartrina de Reus la Cantata “La Clika” on hi van participar els/les alumnes de cicle inicial de la nostra escola.

L’actuació va ser espectacular i volem felicitar a tot/es els/les alumnes participants. Enhorabona artistes!

(Si voleu veure alguna de les imatges feu clic a sobre de la fotografia).

GRADUACIÓ I5 i 6è

El passat 8 de juny per la tarda vam celebrar l’acte de Graduació de l’alumnat de i5 i de 6è. L’AFA de l’escola va decorar l’escenari i va preparar diferents actes per celebrar aquest dia tan especial. Per ajudar-nos a fer l’entrega de les Orles vam comptar amb la presència del Sr. Pere Segura, alcalde de Vila-Seca, i la Sra. Manuela Moya i el Sr. Josep Toquero regidors de l’Ajuntament.

Moltes gràcies a l’AFA per preparar fins l’últim detall i poder gaudir d’una festa tant maca.

(Feu clic a sobre de la fotografia per veure algunes imatges)

DIA MUNDIAL DELS MARS I ELS OCEANS

El dia 8 de juny es celebra el “Dia Mundial dels mars i els oceans”. Per aquest motiu, ens vam afegir a la iniciativa de “Teachers for future Spain” i MSC Pesca sostenible i vam realitzar unes mans per simbolitzar el nostre “Trato con el océano”. Vam enviar aquests treballs a Madrid i a canvi vam rebre uns llapissos que tenen dues vides; la primera és quan els fem servir i la segona és que quan s’acaben es poden plantar perquè contenen llavors i en surt un nova vida.

 

CONFERÈNCIES CIENTÍFIQUES

Vam acabar la “I Setmana de la Ciència i la Matemàtica” realitzant unes conferències per les nostres famílies. Aquestes exposicions les havíem compartit abans amb els nostres companys i companyes. Us posem unes quantes imatges d’aquests tres dies (feu clic a sobre de la imatge) i us enllacem les presentacions que vam preparar.

 

PRESENTACIONS

Educació Infantil

Cicle Inicial
Cicle Mitjà
Cicle Superior
Vídeo en honor a les dones científiques

I Fira de la Matemàtica i de la Ciència

Avui 1 de juny hem realitzat la I Fira de la Matemàtica i la Ciència al pati de l’escola. Durant tota la tarda l’alumnat barrejat en grups internivells han anat passant pels 4 espais dissenyats per aquest acte.

Les activitats i propostes han estat molt variades; Sudokus, beebots, trenca-closques i les figures geomètriques al món de l’art.

Ha estat una fira genial! Si voleu veure algunes fotografies de la Fira podeu clicar a sobre la image.

Tallers científics

Aquesta setmana estem fent alguns tallers sobre Ciència. En aquesta ocasió, l’alumnat de Cicle Superior ha realitzat un Taller sobre oli DOP Siurana on vam poder descobrir les característiques d’aquesta denominació i oli de tanta qualitat. Vam fer un tast com a veritables professionals.

Avui per la tarda des de el Pla Educatiu d’Entorn de Vila-Seca hem pogut realitzar, en horari extraescolar, un Taller de la U.R.V titulat “Què té més vitamina C”? Ens ha quedat ben clar i demostrat de manera científica quines opcions eren les que contenien major concentració de vitamina C.

Us ve de gust un suc de taronja?