EL PROPER DIA 12 DE SETEMBRE

TORNEM A L’ESCOLA!

REUNIONS DE PARES

P3: divendres 6 de setembre a les 10h.
P4: dijous 26 de setembre a les 17h.
P5: dimecres 25 de setembre a les 17h.
1r i 2n: 23 de setembre a les 17h.
3r i 4t: dimecres 2 d’octubre a les 17h.
5è i 6è: dimarts 1 d’octubre a les 17h.

English Day

El passat 12 de juny els alumnes de 4t de primària de la nostra escola va participar a la 5a trobada en anglès anomenada English Day.
The English Day és una activitat innovadora, lúdica i participativa que fomenta l’aprenentatge comunicatiu de la llengua anglesa amb l’objectiu… Llegeix més»

ALADDÍN el musical

Durant tot aquest curs escolar els alumnes de 6è de la nostra escola han participat en un projecte teatral anomenat Projecte Actua. Aquest projecte que consisteix en la preparació i elaboració d’un musical es duu a terme cada any.
Aquest any ha estat el torn del… Llegeix més»

SANT JORDI 2019

El conte de l’Angelito i l’Angelita escrit pel José Miguel i l’Emmanuela, alumnes de la nostra escola, ha guanyat un premi de Sant Jordi atorgat pel Consorci de Badalona Sud.

Els alumnes de 4t han fet aquests preciosos fermalls en forma de rosa amb motiu de la Diada de Sant Jordi.