HALLOWEEN GYMKHANA

El passat dia 8 de novembre els alumnes de primària van participar a una gimcana en anglès on totes les activiats estaven relacionades amb la festa de Halloween.
En el següent video podreu veure alguns moments d’aquesta gimcana.

HIGH SCHOOL MUSICAL AL JOSEP BOADA

Els passats 24 i 25 de maig els alumnes de 6è de primària de la nostra escola van participar al musical HIGH SCHOOL.
Els alumnes hi han estat treballant de valent al llarg d’aquest curs que aviat acabarem.
Aquest musical és el producte de molt esforç i molt treball per part dels alumnes, però  sobretot  per part de les mestres d’Educació Física que són les que han portat aquest projecte. La seva dedicació i el seu esforç es veuen reflectits en la gran actuació dels alumnes, ja que el musical va ser un èxit total durant les dues representacions.
MOLTES FELICITATS A TOTS I TOTES!!
Veieu una petita mostra de la seva gran actuació.